· general  · 4 min read

Πώς το σωστό UI/UX μεταμορφώνει το Fashion & Luxury Industry

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων για τον χώρο της μόδας και των πολυτελών προϊόντων απαιτεί ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδων για τον χώρο της μόδας και των πολυτελών προϊόντων απαιτεί ακρίβεια και προσοχή στη λεπτομέρεια.

Σε έναν κλάδο όπου η ποιότητα και η προσοχή στην αισθητική είναι απαραίτητες, το design δεν μπορεί να περιοριστεί μόνο σε ελκυστικές προϊοντικές φωτογραφίες.

Το UX/UI διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο, καθώς συνδέει την εμπειρία του χρήστη με τη λειτουργικότητα, διασφαλίζοντας πως κάθε αλληλεπίδραση με το site ενισχύει την εικόνα του ίδιου του Brand. Έχουμε δεί μέσα από την εμπειρία μας πώς ένα σωστό και προσεγμένο UI/UX μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις, μειώνοντας abandoned carts και το dropout rate.

Με τη χρήση σύγχρονων εργαλείων Web Design, όπως το Figma, είμαστε σε θέση να παράγουμε πρωτότυπα και διαδραστικά designs και να εντοπίζουμε πιθανά θέματα, πολύ πριν αυτά περάσουν στη φάση του development.

Πώς το UI/UX καθοδηγεί τον χρήστη

Σκεφτείτε τον χρήστη που επισκέπτεται ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για πολυτελή ρολόγια ή κοσμήματα. Ο επισκέπτης, δεν αναζητά απλώς το προϊόν. Θέλει μια εμπειρία που να του εμπνέει εμπιστοσύνη και να τον καθοδηγεί από την πρώτη στιγμή, μέχρι το checkout και την τελική αγορά. Ένα ελλιπές μενού ή ένα κακοφτιαγμένο φίλτρο, μπορεί να τον κάνει να απογοητευτεί, να χαθεί μέσα στις σελίδες και τελικά να φύγει και να μην προχωρήσει σε αγορά.

Γνωρίζουμε ότι μια τέτοια εμπειρία μπορεί να είναι αρνητική για μια επιχείρηση, ιδιαίτερα όταν κάθε κλικ μετράει. Γι’ αυτό, φροντίζουμε να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε μενού, φίλτρα, εργαλεία αναζήτησης και προϊοντικές σελίδες με ακρίβεια, διασφαλίζοντας ότι ο χρήστης βρίσκει αυτό που θέλει με ευκολία, ενώ παράλληλα η αισθητική και η εμπειρία παραμένουν ψηλά στην ατζέντα, ειδικά για smartphones και tablets, από όπου προέρχεται πλέον η συντριπτική πλειοψηφία του traffic.

Η εμπειρία μας στον χώρο του web design και web development για καταστήματα ειδών ένδυσης, κοσμημάτων, αξεσουάρ και luxury fashion brands μας δίδαξε ότι η αισθητική ή το concept δεν είναι από μόνα τους αρκετά στο eCommerce. Ένα εντυπωσιακό design μπορεί να τραβήξει μεν την προσοχή, αλλά αν δεν είναι λειτουργικό, οι επισκέπτες δε θα γίνουν αγοραστές. Και με τη σειρά τους οι αγοραστές δε θα γίνουν πελάτες. Επίσης και ένα φτωχό, παρατημένο ή κακό design λειτουργεί ανασταλτικά και κάνει ζημιά στο ίδιο το Brand.

UI/UX για Fashion και Luxury eCommerce - Από το Design στην Πώληση

Όταν δουλεύουμε σε ένα eCommerce project, όπως π.χ. ένα eShop με πολυτελή κοσμήματα ή επώνυμα ρούχα, οι λεπτομέρειες συχνά κάνουν τη διαφορά. Ξέρουμε πώς το ζητούμενο είναι να ισορροπούμε την αισθητική με τη λειτουργικότητα. Αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας δίνουν τα εξειδικευμένα εργαλεία Web Design και σε συνδυασμό με την εμπειρία μας, φροντίζουμε ώστε ο επισκέπτης να απολαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος μια όμορφη εμπειρία που να λειτουργεί. Εξάλλου, είναι αυτονόητο ότι όταν οι επισκέπτες μπορούν να αλληλεπιδρούν ομαλά με το site και βρίσκουν αυτό που θέλουν, τότε ολοκληρώνουν την αγορά τους χωρίς εμπόδια.

Design και Εταιρική Ταυτότητα

Ένα άλλο στοιχείο που πολλές φορές παραβλέπεται είναι η συνέπεια μεταξύ του UI/UX και της εταιρικής ταυτότητας ενώ συχνά, μια επιτυχημένη online παρουσία οφείλει να εκπέμπει το ίδιο κύρος με το φυσικό κατάστημα. Η digital εμπειρία που προσφέρουμε στον χρήστη πρέπει να αντανακλά το ίδιο το Brand.

Αν η σελίδα είναι πολύχρωμη και eye popping, αλλά δεν επικοινωνεί την πολυτέλεια ή την ποιότητα των προϊόντων, τότε η ουσία έχει χαθεί. Γι αυτόν ακριβώς το λόγο δουλεύουμε στενά με τους πελάτες μας για να διασφαλίσουμε ότι το design και το UX ευθυγραμμίζονται απόλυτα με την ταυτότητα του Brand τους και δημιουργούμε website και eShop που ζωντανεύουν την εταιρική ταυτότητα, προσφέροντας στον χρήστη την ζητούμενη εμπειρία: αλληλεπίδραση με την ουσία του Brand.

Custom Design Vs Template Design

Ένα custom design μπορεί να δώσει τη δυνατότητα να δημιουργηθεί μια εξατομικευμένη και λειτουργική εμπειρία χρήστη. Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση όπου εξαιτίας περιορισμένου budget, επιλέγεται η προσαρμογή ενός έτοιμου design από κάποιο template. Και σε αυτή την περίπτωση όμως, το αποτέλεσμα θέλουμε να είναι ολοκληρωμένο και σωστό, ώστε με μικρές παρεμβάσεις να επιτύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια, ανεξάρτητα από το διαθέσιμο budget, απαιτείται εμπειρία, προσαρμοστικότητα και προσοχή, αν θέλουμε να οδηγηθούμε σε αύξηση των πωλήσεων.

Το roadmap πίσω από κάθε project, είναι το design να συναντά το UI/UX και οργανικά να καθοδηγούν τον επισκέπτη σε conversion. Στόχος μας, είναι να σχεδιάζουμε σελίδες που συνδυάζουν αισθητική και λειτουργικότητα, με το απώτερο στόχο ευχαριστημένους επισκέπτες, αύξηση πωλήσεων και ενισχυμένο customer lifetime value.

Αναβαθμίστε την ψηφιακή παρουσία της επιχείρησής σας με υπηρεσίες web design, e-commerce και digital marketing που θα ανεβάσουν τις πωλήσεις και θα ενισχύσουν την εικόνα σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημιουργήσουμε μαζί την εμπειρία που οι πελάτες σας αξίζουν!

Όλα τα άρθρα

Σχετικά άρθρα

Προβολή όλων »
Ελληνικά marketplaces: Πώς να αποφύγω την εξάρτηση των πωλήσεών μου?

Ελληνικά marketplaces: Πώς να αποφύγω την εξάρτηση των πωλήσεών μου?

Αρκεί η παρουσία του eShop σας σε αυτά για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του; Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα επεκτείνουν την online παρουσία τους σε marketplaces ή και πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως το skroutz, το bestprice, το shopflix και το glami.

Έρευνα ΕΕ: Ψεύτικες κριτικές στην πλειοψηφία των πλατφορμών e-commerce

Έρευνα ΕΕ: Ψεύτικες κριτικές στην πλειοψηφία των πλατφορμών e-commerce

Σύμφωνα με έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, σχεδόν τα δύο τρίτα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και πλατφορμών προκάλεσαν αμφιβολίες σχετικά με την αξιοπιστία των κριτικών των καταναλωτών που δημοσιεύονται στα web sites τους.