· general  · 6 min read

Γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα για την επιχείρησή σου;

Πώς θα προωθήσεις το φυσικό ή online κατάστημα/χώρο της επιχείρησής σου χωρίς ιστοσελίδα;

Πώς θα προωθήσεις το φυσικό ή online κατάστημα/χώρο της επιχείρησής σου χωρίς ιστοσελίδα;

Η online παρουσία είναι ο καθρέφτης της επιχείρησης. Γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα; Οι μελλοντικοί πελάτες σου θα ψάξουν στο Internet τις υπηρεσίες σου και είναι απαραίτητο να έχεις την δική σου παρουσία εκεί. Το πρώτο βήμα που θα κάνει κανείς όταν μάθει για την επιχείρησή σου είναι να την ψάξει online. Αυτό συμβαίνει επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να δουν την αισθητική που θα έχεις επιλέξει να αντιπροσωπεύει online το brand σου καθώς και τις κριτικές από άλλους ανθρώπους. Είναι απαραίτητο για την επιχείρησή σου να έχει επαγγελματική ιστοσελίδα που να κερδίζει την εμπιστοσύνη των πελατών και των επισκεπτών ώστε να οδηγεί σε αύξηση των πωλήσεων.

Ολοκληρωμένη παρουσία- Εκσυγχρονισμός επιχείρησης

Mια εταιρία που έχει ένα website φαίνεται πιο αξιόπιστη και μπορεί κανείς να βρει συγκεντρωμένες αρκετές πληροφορίες για εκείνη σε ένα σημείο. Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν τι κάνει η επιχείρηση, τι προσφέρει και πως θα επικοινωνήσει κανείς μαζί της. Όλες αυτές οι πληροφορίες μπορούν να συγκεντρωθούν σε ένα website. Η επικοινωνία με τους πελάτες μπορεί να γίνει πολύ εύκολη μέσα από την χρήση φορμών και την προβολή των στοιχείων επικοινωνίας.

Αν μια επιχείρηση ξεκινάει σήμερα, θεωρούμε αυτονόητο ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει χωρίς να έχει φτιάξει μια ιστοσελίδα. Αν μια επιχείρηση έχει δημιουργηθεί πριν αρκετό καιρό, ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε την ανανέωσή και αναβάθμισή της είναι να την εκσυγχρονίσουμε φτιάχνοντας ένα σύγχρονο website. Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στην κατασκευή ενός website είναι η δυνατότητα για 24ωρη παρουσία, 7 ημέρες την εβδομάδα. Τι σημαίνει αυτό; Πώς μπορεί κανείς να βρει και να αγοράσει τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα μιας επιχείρησης που έχει μια ιστοσελίδα όποτε το επιθυμεί χωρίς να περιμένει να ανοίξει το κατάστημα ή η εταιρεία. Αναρωτιέσαι ακόμα γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα;

Οι ανταγωνιστές σου είναι online

Οι ανταγωνιστές σου θα έχουν ήδη φροντίσει να εμφανίζονται στις αναζητήσεις. Κάνοντας μια απλή αναζήτηση στις μηχανές αναζήτησης μπορείς να μάθεις για το ποιοι άλλοι προσφέρουν τις ίδιες υπηρεσίες/προϊόντα με σένα. Είναι απαραίτητο να εμφανίζεσαι και εσύ σε αυτά τα αποτελέσματα και να έχεις ισχυρή παρουσία ώστε να μπορέσεις να τους αντιμετωπίσεις. Να ένας καλός λόγος γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα.

Πώς θα το πετύχεις; Η ιστοσελίδα σου είναι απαραίτητο να είναι σωστά δομημένη, λειτουργική και να φαίνεται σωστά είτε την βλέπει κάποιος από το κινητό/tablet του είτε από τον υπολογιστή του. Ταυτόχρονα, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τις υπόλοιπες εταιρίες είναι απαραίτητο να είναι σωστά βελτιστοποιημένη σε θέματα SEO (Search Engine Optimization) ώστε να βγαίνει σε «καλύτερη» θέση στις αναζητήσεις της Google ώστε να μπορεί κανείς να την βρίσκει άμεσα.

Μέσα από την χρήση μιας ιστοσελίδας μπορεί η επιχείρησή σου να εμφανίζεται σε όσους βρίσκονται κοντά στη φυσική έδρα της επιχείρησής σου αλλά και σε εθνικό ή παγκόσμιο επίπεδο, αντιμετωπίζοντας έτσι ανταγωνιστές μεγαλύτερου βεληνεκούς.

Κριτικές για την ιστοσελίδα

Οι κριτικές «μιλούν» για τα περισσότερα προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι περισσότεροι καταναλωτές πλέον πριν αγοράσουν κάτι, το αναζητούν στο Internet ώστε να δουν αν έχει καλές ή κακές κριτικές και να δουν την γνώμη και άλλων ανθρώπων για αυτό πριν το αγοράσουν. Είναι μια διαδικασία που οι περισσότεροι καταναλωτές συνηθίζουν να κάνουν και ο τρόπος που αυξάνεται η εμπιστοσύνη τους πριν αγοράσουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία. Οι κριτικές για το brand/τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες δεν είναι σημαντικές μόνο για τους δυνητικούς πελάτες αλλά και για τους ανταγωνιστές, ανεβάζοντας το επίπεδο της αγοράς. Να γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα!

Ευκολότερη διαφήμιση

Γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα; Χωρίς εκείνη, η διαφήμιση για το brand σου θα γίνει πιο δύσκολη και θα αρκεστείς στους «φυσικούς» τρόπους διαφήμισης (βλ. φυλλάδια κλπ), ενώ ο περισσότερος κόσμος είναι online. Οι πιο παραδοσιακοί τρόποι διαφήμισης είναι ένας πιο ακριβός και λιγότερο αποτελεσματικός τρόπος σε σχέση με την διαφήμιση στο Internet. Μέσα από την διαφήμιση στο Internet μπορείς να προσελκύσεις πολύ μεγαλύτερο κοινό ενημερώνοντάς το για ό,τι κάνεις και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου κατακόρυφα.

Αν δεν έχεις ιστοσελίδα θα είναι πολύ δύσκολο να συμβεί αυτό καθώς οι πωλήσεις σου θα «χάνονται» ή/και θα χρειαστεί να ξοδεύεις υπέρογκα ποσά στην διαφήμιση στα social media με τον κίνδυνο να βλέπουν αρκετοί την διαφήμισή σου αλλά λίγοι να συνδέονται με αυτή και να μετατρέπονται σε πελάτες.

Μέσα από μια ιστοσελίδα μπορούμε να συγκεντρώσουμε emails ώστε να ενημερώνουμε το κοινό για τις νέες τάσεις και τα νέα του brand. Ταυτόχρονα μπορούμε να μετράμε την επισκεψιμότητα και στοιχεία σχετικά με αυτή, όπως το πόσοι επισκέπτες μπήκαν στην ιστοσελίδα μας, πόσο χρόνο ξόδεψαν εκεί, διάφορα δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά και πόσο χρόνο αφιέρωσαν σε κάθε σελίδα του website μας μέσα από τα Google Analytics. Στην περίπτωση του e-shop, τα οφέλη είναι ακόμα περισσότερα καθώς μπορούμε να δούμε ποια προϊόντα πωλούνται περισσότερο βγάζοντας πολύτιμα συμπεράσματα.

Blog- Άρθρα

Ακόμα αναρωτιέσαι γιατί χρειάζεσαι ιστοσελίδα; Μέσα σε μια ιστοσελίδα μπορεί να αναπτυχθεί ένα blog με άρθρα και νέα του brand που θα μπορείς να γράφεις όλα εκείνα που θέλεις να μοιραστείς με το κοινό σου ή/και να τους ενημερώσεις για ό,τι νεότερο κυκλοφορεί.

Είναι ένας τρόπος να μοιραστείς χρήσιμο υλικό μαζί τους και ένας δίαυλος επικοινωνίας για να δεις τι αρέσει και τι όχι από αυτά που πουλάς. Ταυτόχρονα, αποτελεί και έναν εξαιρετικό τρόπο πώλησης περαιτέρω υπηρεσιών και προϊόντων καθώς ο χρήστης που διαβάζει το άρθρο ταυτίζεται με όσα αναφέρονται στο κάθε κείμενο και μπορεί πιο εύκολα να αγοράσει όσα προωθούνται μέσα από αυτό. Ένα ακόμη πολύ σημαντικό στοιχείο των blogs είναι πως βοηθούν στο Search Engine Optimization ώστε να «ανέβει» πιο ψηλά η ιστοσελίδα μας στις αναζητήσεις της Google.

Τι χρειάζεσαι να προσέξεις κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας

Μια ιστοσελίδα για να είναι αποτελεσματική χρειάζεται να έχει κάποια βασικά στοιχεία:

  • Να είναι γρήγορη. Η ταχύτητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο σε μια σωστά λειτουργική ιστοσελίδα ώστε να μπορεί να βρει γρήγορα ο επισκέπτης αυτά που χρειάζεται και να μην καθυστερούν οι πληροφορίες να εμφανιστούν. Η ταχύτητα αποτελεί το βασικότερο λόγο που κανείς εγκαταλείπει ένα website καθώς η αρχική σελίδα ή οι υπόλοιπες σελίδες αργούν να φορτώσουν.
  • Να είναι ασφαλής. Κανείς δεν συμπαθεί ένα website που δεν είναι ασφαλής η σύνδεση σε αυτό. Πιο συγκεκριμένα, ούτε η Google το θεωρεί «καλό χαρακτηριστικό» με αποτέλεσμα να δυσκολεύει το δρόμο μιας ιστοσελίδας για την κορυφή των αποτελεσμάτων. Είναι απαραίτητο κατά την κατασκευή της ιστοσελίδας να διασφαλιστεί η ασφάλειά της περιήγησης σε αυτό ώστε να μην κινδυνεύει από κάποια επίθεση ιών εκείνο και οι επισκέπτες του.
  • Να είναι responsive (να φαίνεται σωστά) από κινητό/tablet/pc. Αν το περιεχόμενο μας δεν είναι responsive και δεν εμφανίζεται σωστά από όποια συσκευή και αν μπούμε, τότε έχουμε χάσει πολύτιμους επισκέπτες και την αξιοπιστία μας καθώς και πάλι η Google δεν θα μας «βοηθήσει» να ανέβουμε στις πρώτες σελίδες.
  • Στην περίπτωση του e-shop, είναι απαραίτητο η ιστοσελίδα μας να διευκολύνει τους πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα μας, να είναι εύκολο να τα διαβάσει κανείς και να έχει διαφορετικούς τρόπους πληρωμής αλλά και ευκολία στην επιστροφή των προϊόντων.
Όλα τα άρθρα

Σχετικά άρθρα

Προβολή όλων »
Σε ποια θέση βγαίνω στη Google;

Σε ποια θέση βγαίνω στη Google;

Πολλοί πελάτες μας ρωτάνε "Σε ποια θέση βγαίνω στη Google;" και "Πώς μπορώ να το μετρήσω;". Γιατί ως γνωστόν, ότι δεν μετριέται, δεν βελτιώνεται.

Ελληνικά marketplaces: Πώς να αποφύγω την εξάρτηση των πωλήσεών μου?

Ελληνικά marketplaces: Πώς να αποφύγω την εξάρτηση των πωλήσεών μου?

Αρκεί η παρουσία του eShop σας σε αυτά για να δώσει ώθηση στις πωλήσεις του; Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα επεκτείνουν την online παρουσία τους σε marketplaces ή και πλατφόρμες σύγκρισης τιμών όπως το skroutz, το bestprice, το shopflix και το glami.